ENGLAND – Österreich 4:3

07.12.1932, Stamford Bridge in London, 40.000 Zuschauer

Das körperbetonte Spiel der Engländer gegen das filigrane der Österreicher mit dem bessere Ende für die Gastgeber. Beeindruckt waren die Engländer vom Kontinentalfußball aber allemal. Der FC Arsenal sogar so sehr, dass er Sindelar zu einem Wechsel auf die Insel bewegen wollte. Der heimatverliebte Wiener blieb aber lieber daheim bei seiner Austria.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s